Chargeback

Korzystaj z usługi chargeback – jeśli chcesz złożyć reklamację dla płatności kartą

Chargeback zabezpiecza zakupy online i w sklepach stacjonarnych oraz płatności za usługi. Usługa dotyczy tylko płatności z wykorzystaniem kart płatniczych – nie skorzystasz z niej, kiedy płacisz gotówką czy przelewem.

Chargeback jest realizowany bezpłatnie, na wniosek użytkownika karty, przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard na zasadach i w terminach przez nie wskazanych.

Kiedy możesz złożyć reklamację w ramach chargebacku?

  • Zamówiony towar nie został dostarczony
  • Zamówiona usługa nie została wykonana (np. bankructwo linii lotniczych lub biura podróży, nieuczciwy kontrahent).
  • Otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z opisem.
  • Towar został przez Ciebie zwrócony, ale sprzedawca nie zwrócił pieniędzy.

 

Jak skorzystać z chargebacku?

Z usługi możesz skorzystać, jeżeli nie udało Ci się odzyskać pieniędzy bezpośrednio u sprzedawcy. W pierwszej kolejności skontaktuj się więc z usługodawcą lub sklepem.Jeśli nie uda Ci się samodzielnie wyjaśnić sprawy – pomożemy odzyskać pieniądze. Skontaktuj się z nami, przyjdź do jednej z Placówek Banku i złóż wniosek o zwrot środków.

 

 

×
×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.