W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zasady składania reklamacji

W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r, klient ma prawo złożyć reklamację.

W zależności od problemu w celu złożenia reklamacji można skorzystać z jednej z form komunikacji:

  • osobiście w placówce bankowej w formie pisemnej lub ustnej do protokołu;
  • telefonicznie w formie ustnej na numer telefonu 52 3032050;
  • listownie w formie pisemnej na adres: Bank Spółdzielczy „Pałuki” w Żninie, ul.700-lecia 41, 88-400 Żnin;
  • z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres centrala@bsznin.sgb.pl  
  • faksem w formie pisemnej na numer faksu 52 3031335.


Szczegółowe zasady zostały opisane  w dokumencie znajdującym się poniżej

Załączniki