W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Bank internetowy



Bezpieczeństwo




ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ.

  • Zabezpiecz komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym oraz zaporą (firewall)
  • Regularnie aktualizuj system operacyjny, wersję przeglądarki oraz oprogramowanie na stacji roboczej korzystającej z bankowości elektronicznej
  • Uważaj na nietypowe informacje z banku, nie wykonuj podejrzanych poleceń, a w szczególności nie instaluj oprogramowania z niezaufanego źródła
  • Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej wyloguj się używając przeznaczonej do tego opcji w aplikacji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika
  • Nie instaluj oprogramowania jeżeli instrukcja instalacji zawiera zalecenie rezygnacji ze skanowania aplikacji oprogramowaniem antywirusowym
  • Chroń dane dostępowe do bankowości elektronicznej
  • Nie loguj się i nie dokonuj płatności w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu - w tzw. hot-spotach
  • Sprawdź poprawność numeru NRB przed i po podpisie przelewu
  • Zwróć szczególną uwagę na poprawność numeru NRB po wklejeniu go ze schowka systemu. Najlepiej zrezygnuj z kopiowania NRB
  • Nigdy nie ignoruj ostrzeżeń przeglądarki o błędnym certyfikacie.
  • Zweryfikuj czy certyfikat strony wystawiony jest dla Centrum Usług Internetowych przez firmę Thawte lub DOMENY.PL (kliknięcie na "zatrzaśniętą kłódkę" w pasku przeglądarki). Brak "zatrzaśniętej kłódki" oznacza, że mamy do czynienia z niebezpiecznym połączeniem, w którym dane nie są szyfrowane


Szczegółowe informacje o zagrożeniach można sprawdzić na stronie Związku Banków Polskich:
http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci

Funkcjonalność usługi


    
Bank Spółdzielczy "Pałuki" w Żninie oferujemy Państwu jedną z unikalnych, a zarazem bardzo bezpiecznych usług dostępu do rachunku przez Internet.
Korzystanie z Systemu jest bardzo łatwe i bezpieczne. Wykonywanie operacji na rachunkach jest możliwe z dowolnego miejsca na świecie, a także dostępne przez całą dobę i przez cały rok (24 h / 7 dni). Jedynym warunkiem korzystania z usług jest posiadanie urządzenia z dostępem do internetu wyposażonego w przeglądarkę stron WWW.

Proponowany przez Bank produkt jest nowoczesnym systemem bankowości internetowej. Korzystając z niego klient ma między innymi możliwość:

  •     wyświetlenia bieżącego aktualnego salda rachunku
  •     wyświetlenia historii obrotów na rachunku
  •     realizacji przelewów krajowych
  •     realizacji poleceń przelewów do ZUS i Urzędów Skarbowych
  •     realizacji przelewów natychmiastowych
  •     realizacji zleceń zagranicznych
  •     doładowań telefonów komórkowych
  •     obsługi zleceń oczekujących (z opóźnioną datą realizacji)
  •     obsługi zleceń stałych
  •     prowadzenia kartoteki kontrahentów

Produkt dostępny jest w dwóch wersjach podstawowej (mniejsze firmy) i rozszerzonej (korporacje). Druga wersja produktu zawiera m.in. dodatkowe opcje związane z:
  •     możliwości określenia indywidualnych uprawnień dla każdego z użytkowników posiadającego dostęp do konta
  •     wprowadzeniu dowolnej konfiguracji karty wzorów podpisów
  •     rozbudowaną funkcjonalnością w zakresie wyszukiwania, przeglądania, drukowania informacji
  •     możliwością importowania przelewów z innych systemów firmy (płace, rejestry zakupów, fk itp)

Bezpieczeństwo wymiany informacji między Bankiem, a klientem jest zapewnione m.in. dzięki:

  •     indywidualnym środkom do autentykacji i  autoryzacji
  •     szyfrowanym sesjom
Komunikaty SMS - AUTOMATYCZNY SYSTEM INFORMACYJNY
Automatyczny system informacyjny jest systemem do powiadamiania klienta o stanie salda rachunku. Posiadacz konta po podpisaniu umowy otrzyma  na wskazany przez niego numer telefonu raz dziennie o określonej godzinie komunikat SMS z informacją o aktualnym stanie  na jego rachunku.