Wymiana walut w aplikacji SGB Mobile

Wymiana walut w aplikacji SGB Mobile

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów:

  • dla Klientów korzystających z Kantoru SGB w bankowości internetowej SGB24 udostępniona została ta funkcjonalność również  w aplikacji  SGB Mobile.
    Jest ona widoczna w  opcji  Produkty w zakładce  Usługi.
    Jeżeli chcesz mieć Kantor SGB  „pod ręką” skorzystaj z opcji PROFIL – Personalizuj aplikację – Dostosuj pulpit.
  • zmieniliśmy  również godziny dostępności usługi na 24/7/365, obejmują one:
    - podstawowy przedział  czasowy, dni robocze od godziny 8.00 do15.00
    - rozszerzony przedział czasowy, czas poza godzinami wskazanymi powyżej oraz w soboty, niedziele i dni świąteczne.
    Uwaga: Bank ogranicza korzystanie z usługi w przypadku przekroczenia ustalonych przez Bank limitów transakcyjnych. Po przekroczeniu limitów następuje wstrzymanie sesji w Kantorze SGB, o czym Klient zostanie poinformowany w formie komunikatu.

Usługa wymiany walut w Kantorze SGB dostępna jest dla posiadaczy rachunków walutowych posiadających jednocześnie rachunek w PLN z dostępem przez Internet, przy czym wymiana walut następuje zawsze pomiędzy rachunkiem w złotych a rachunkiem w walucie wymienialnej.

Jeżeli chciałbyś  skorzystać z Kantoru SGB złóż wniosek w bankowości elektronicznej lub w jednej z naszych placówek. 

×
×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.