Bank internetowy

Uwaga !!!
Z dniem 14.09.2019 r. nastąpiła zmiana zasad logowania i podpisywania zleceń dla klientów bankowości elektronicznej.
Prosimy o zapoznanie się z odpowiednim dokumentem umieszczonym poniżej.

Klienci korporacyjni - autoryzacja z wykorzystaniem karty mikroprocesorowej



Klienci detaliczni i MŚP - autoryzacja z wykorzystaniem kodu SMS
Klienci detaliczni i MŚP   - autoryzacja z wykorzystaniem tokena mobilnego Asseco MAA


 

 


Bezpieczeństwo




ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ.
  • Zabezpiecz komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym oraz zaporą (firewall)
  • Regularnie aktualizuj system operacyjny, wersję przeglądarki oraz oprogramowanie na stacji roboczej korzystającej z bankowości elektronicznej
  • Uważaj na nietypowe informacje z banku, nie wykonuj podejrzanych poleceń, a w szczególności nie instaluj oprogramowania z niezaufanego źródła
  • Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej wyloguj się używając przeznaczonej do tego opcji w aplikacji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika
  • Nie instaluj oprogramowania jeżeli instrukcja instalacji zawiera zalecenie rezygnacji ze skanowania aplikacji oprogramowaniem antywirusowym
  • Chroń dane dostępowe do bankowości elektronicznej
  • Nie loguj się i nie dokonuj płatności w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu - w tzw. hot-spotach
  • Sprawdź poprawność numeru NRB przed i po podpisie przelewu
  • Zwróć szczególną uwagę na poprawność numeru NRB po wklejeniu go ze schowka systemu. Najlepiej zrezygnuj z kopiowania NRB
  • Nigdy nie ignoruj ostrzeżeń przeglądarki o błędnym certyfikacie.
  • Zweryfikuj czy certyfikat strony wystawiony jest dla Centrum Usług Internetowych przez firmę Thawte lub DOMENY.PL (kliknięcie na "zatrzaśniętą kłódkę" w pasku przeglądarki). Brak "zatrzaśniętej kłódki" oznacza, że mamy do czynienia z niebezpiecznym połączeniem, w którym dane nie są szyfrowane

Szczegółowe informacje o zagrożeniach można sprawdzić na stronie Związku Banków Polskich:
http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci

Funkcjonalność usługi


    
Bank Spółdzielczy "Pałuki" w Żninie oferujemy Państwu jedną z unikalnych, a zarazem bardzo bezpiecznych usług dostępu do rachunku przez Internet.
Korzystanie z Systemu jest bardzo łatwe i bezpieczne. Wykonywanie operacji na rachunkach jest możliwe z dowolnego miejsca na świecie, a także dostępne przez całą dobę i przez cały rok (24 h / 7 dni). Jedynym warunkiem korzystania z usług jest dostęp do komputera klasy PC wyposażonego w przeglądarkę stron WWW.

Proponowany przez Bank produkt jest nowoczesnym systemem bankowości internetowej. Korzystając z niego klient ma między innymi możliwość:
  •     wyświetlenia bieżącego aktualnego salda rachunku
  •     wyświetlenia historii obrotów na rachunku
  •     realizacji przelewów krajowych
  •     realizacji poleceń przelewów do ZUS i Urzędów Skarbowych
  •     obsługi zleceń oczekujących (z opóźnioną datą realizacji)
  •     obsługi zleceń stałych
  •     prowadzenia kartoteki kontrahentów

Produkt dostępny jest w dwóch wersjach podstawowej (mniejsze firmy) i rozszerzonej (korporacje). Druga wersja produktu zawiera m.in. dodatkowe opcje związane z:
  •     możliwości określenia indywidualnych uprawnień dla każdego z użytkowników posiadającego dostęp do konta
  •     wprowadzeniu dowolnej konfiguracji karty wzorów podpisów
  •     rozbudowaną funkcjonalnością w zakresie wyszukiwania, przeglądania, drukowania informacji
  •     możliwością importowania przelewów z innych systemów firmy (płace, rejestry zakupów, fk itp)

Bezpieczeństwo wymiany informacji między Bankiem, a klientem jest zapewnione m.in. dzięki:

  •     indywidualnym identyfikatorom
  •     hasłem użytkownika
  •     użyciu tokenów (urządzenia generujące jednorazowe hasła) (wersja dla mniejszych firm)
  •     kart chipowych z podpisem elektronicznym (korporacje)
  •     szyfrowanym sesjom

W celu  poprawnej współpracy z bankiem internetowym sprzęt komputerowy Posiadacza powinien spełniać następujące warunki:

  •     system operacyjny wspierany przez producenta Microsoft Windows 7 lub nowszy
  •     dostęp do sieci Internet
  •     przeglądarka internetowa
  •     port USB (korporacje - w celu podłączenia czytnika)

Komunikaty SMS - AUTOMATYCZNY SYSTEM INFORMACYJNY
Automatyczny system informacyjny jest systemem do powiadamiania klienta o zmianie salda rachunku. Posiadacz konta po podpisaniu umowy będzie powiadamiany przy użyciu komunikatu SMS na wskazany przez niego numer telefonu raz dziennie o określonej godzinie w przypadku zmiany salda na jego rachunku.


Materiały do pobrania


Mechanizm podzielonej płatności MPP (ang. Split Payment) - skrócone instrukcje obsługi


BANKOWOŚĆ DETALICZNA
Dokumentacja podstawowa
Rachunki
Przelewy
Koszyk przelewów
Przepływy
Doładowania


BANKOWOŚĆ KORPORACYJNA
Podstawowa instrukcja obsługi
Konfiguracja przeglądarek internetowych
Sterownik uniwersalny dla czytników kart wersja 3.0





W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij